1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Čtvrtou sobotní soutěží byl opět trial
– Smrkový vrch. Jel se za stejných podmínek jako předchozí trialové
sekce. V sekci bylo postaveno celkem pět branek. První posádkou na
startu byla posádka č. 8 Křen-Uhlíř. Sekce byla velice náročná zejména
pro větší vozy. Tuto sekci nedokončily celkem tři posádky. Jako první
posádka č.9 Potyš-Poskočil pro poruchu převodovky svého vozu. Uvízli
v předposlední brance a protože nemohli zařadit zpátečku, ze sekce se
nedostali. Druhou posádkou, která sekci nedokončila, byla posádka č.19
Janků-Fibinger opět pro poruch vozu. Před cílovou brankou jim odešla
spojka a protože si potřebovali couvnout a najet do cílové branky,
zastavili a už se nerozjeli. Třetí posádkou která nedojela tuto sekci,
byla posádka č.23 Dopita-Zetocha, která se při manévrování dotkla
mlíka a byla diskvalifikována. Nejlepší výkon v této sekci předvedli
nováčci letošního ročníku, posádka č. 18 Sedlák-Kotas, kteří tuto
trialovou sekci vyhráli. Dosáhli stejného počtu trestných bodů jako
posádka č.13 Janda-Janda, ale byli rychlejší.
Pátou soutěží byla novinka letošního
ročníku pomalé couvání. Dalo by se říct lehká soutěž, ale… Je to jízda
pozadu do kopce ( po pastvině ) mezi brankami, které se stáčely do
zatáčky téměř o 90 stupňů. I když už pršet přestalo, celodenní déšť
trať dostatečně provlhčil. Hodnocen byl čas a počet projetých branek.
Čím více branek a pomalejší čas, tím lepší výsledek. Do této soutěže
už nenastoupily celkem tři posádky. Startovní čísla 2, 9 a 19.
Suverénně nejpomalejší byl v poslední brance Miloš Vondrák s manželkou
Ivanou (start.č. 2) a tak manželé Vondrákovi tuto sekci zaslouženě
vyhráli. V cíli dosáhli času 1:48,53 min.
Druhá posádka č. 10 Adam-Adamová dosáhla času 1:18,03min. Ostatní posádky byly rychlejší a dosáhly času pod minutu. Nejrychlejší byla v cílové brance posádka č. 13 Janda-Janda a to za pouhých 33,35 sekundy. Dvě posádky byly pro opuštění vytýčené trasy diskvalifikovány. Výsledky pomalého couvání:
Poslední soutěží sobotního dne bylo
trialové couvání u Čertova buku. Trial na pěkné terénní vlně, kdy se
všechny branky musí couvat. Do cílové branky se najíždělo na přesnost
zastavení u brankové tyče. Přejetí znamenalo 500 trestných bodů Kromě
toho, že padla mlha a trochu se setmělo, začalo nám opět vydatně
pršet. Soutěž byla velice zajímavá, protože svah byl dost prudký a
v důsledku deště obtížně sjízdný. Do cílové branky se dostalo pouze
šest posádek. S přehledem zvítězila v této obtížné sekci posádka č. 17
Legerski-Lux, která si tak upevnila první místo v průběžném pořadí
závodu, na které se dostala po třetí soutěži prvního dne. Dobrý výkon
předvedla i posádka č.13 Janda-Janda, která si tak polepšila na druhou
příčku v průběžném pořadí. Třetí místo po prvním dnu obsadila posádka
č.2 Vondrák-Vondráková.
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |