1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Druhou nedělní soutěží byl opět trial – zavináč. Tato sekce, v důsledku celodenního sobotního deště, byla pro dosti prudké dva výjezdy velmi nepříjemná. Pro rozmoklou trať bylo upraveno mlíko, protože by trať byla pro posádky absolutně nesjízdná. Druhý výjezd vyžadoval větší rozjezd. Po úpravě mlíka však hlavní rozhodčí upravil pro tuto sekci pravidla a to v omezení počtu změn směru jízdy mezi jednotlivými brankami. Jedinou posádkou, která sekci neprojela, byla posádka č.8 Křen-Uhlíř, které se nepodařilo vyjet k první brance. Výsledky této sekce byly poměrně vyrovnané, první čtyři posádky projely sekci bez trestného bodu a tak o pořadí rozhodoval dosažený čas. Pro vedoucí posádku po prvním dni Legerski-Lux tato sekce opět nedopadla dobře, ale ani posádce č.13 Janda-Janda se moc nedařilo. Toho využila posádka č.19 Janků-Fibinger a po druhé nedělní soutěži již postoupila na 6.místo se ztrátou 20 bodů na třetí místo. V průběžném pořadí se na prvním místě udržela posádka č.13 Janda-Janda. Výsledky druhé nedělní soutěže trialu – Zavináč:
Po druhé nedělní soutěži následovala
sekce vloženého Volného závodu. Jednalo se o velice náročnou trialovou
sekci - Jeřabiňák, s dosti strmými sjezdy po kamení a výjezdy po
travnatém terénu. Sekce byla ohraničena mlíkem.
Pro sekci platila trialová pravidla včetně omezení počtu změn směru jízdy mezi jednotlivými brankami. Pořadí průjezdu branek nebylo stanoveno. Do první sekce Volného závodu se, k překvapení pořadatelů, postavilo na start celkem 9 posádek. A opravdu se bylo na co dívat. Nejlepší výkon v této trialové sekci předvedla posádka č.13 Janků-Fibinger, která zúročila zkušenosti z trucktrialu (Tomáš Janků je komisařem mistrovství republiky Českého trucktrialu) a zvítězila před posádkou č.2 manželů Vondrákových ( oba velcí fandové Českého trucktrialu) o pouhé 3 body. Třetí v této náročné sekci skončila posádka č. 8 Křen – Uhlíř. Výsledky první sekce Volného závodu trial – Jeřabiňák: (nezapočítává se Hlavního závodu):
Po absolvování sekce Volného závodu ze
celý závod přesunul na protilehlé svahy pastvin, aby posádky
absolvovaly největší atrakci závodu a to trialovou sekci Bažina.
Bažina byla rozdělena na dvě části – Bažina I pro Hlavní závod, kde
bylo celkem 6 branek a byla lehčí, druhá Bažina II pro Volný závod,
která měla celkem 7 branek a byla postavena v náročnějším terénu.
Nejdříve se jela Bažina I započítávána do Hlavního závodu. Sekci nedojely celkem čtyři posádky. Mezi nimi byla i posádka č.17 Legerski-Lux, která po chybě (uklouznutí nohy na pedálu spojky) zapadla do bláta a musela být vyprošťována traktorem. V bažině ukázaly svoje kvality opět posádky č. 13 Janda-Janda a č.19 Janků-Fibinger, které dosáhly shodně 20 trestných bodů a tak opět rozhodoval o vítězi dosažený čas. Posádka č. 13 si tak upevnila první místo v průběžném pořadí a na v pořadí druhou posádku již měla náskok 17 bodů. Výsledky trialu Bažina I:
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |